ZÁZNAM O ÚRAZU - HLÁŠENÍ ZMĚN
31/07/2012
V souvislosti s účinností nařízení vlády č. 201/2010 Sb., o způsobu evidence úrazů, hlášení a zasílání záznamu o úrazu připomínáme povinnost v určitých případech vyhotovovat záznam o úrazu – hlášení změn.
Byl-li zaměstnavatelem odeslán záznam o úrazu a následně se dozví o skutečnostech, které vedou ke změně v něm uvedených údajů, vyhotoví zaměstnavatel úrazem postiženého zaměstnance záznam o úrazu – hlášení změn.
Záznam o úrazu – hlášení změn se vyhotovuje v případě, že:
- hospitalizace úrazem postiženého zaměstnance přesáhla 5 dnů,
- dočasná pracovní neschopnost úrazem postiženého zaměstnance v důsledku jeho úrazu byla ukončena po odeslání záznamu o úrazu,
- zaměstnanec postižený úrazem na jeho následky nejpozději do 1 roku zemřel, nebo
- došlo ke změně v posouzení zdroje nebo příčiny úrazu, povahy úrazu, popř. k jiným skutečnostem majícím vliv na zpracování a obsah záznamu o úrazu – hlášení změn.
Záznam o úrazu – hlášení změn se odesílá obdobně jako záznam o úrazu (§ 8 odst. 3 nařízení vlády č. 201/2010 Sb.).
Pokud za Vás šetříme konkrétní pracovní úraz, pak jste vždy e-mailem upozorněni na povinnost informovat naše pracovníky na skutečnosti, které mají vliv na vyhotovení záznamu o úrazu – hlášení změn. Následně naši pracovníci zajistí vyhotovení a odeslání záznamu o úrazu – hlášení změn.
« zpět